2169 Leden
Nieuw: joelowride..
5 sporters en 13 gasten online
 HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   Forum ProfielForum Profiel   Verstuur een prive berichtLog in om je privéberichten te bekijken     RegistreerRegistreer 

Adventure race: wat is dat?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie     forum index -> Algemeen adventure race
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
A3aan

Mijn sporten zijn:

BerichtGeplaatst: 22 jul 2010 16:54    Onderwerp: Adventure race: wat is dat? Reageer met citaat

Hallo sportievelingen,

De enthousiaste redactie van activetogether heeft deze nieuwe categorie toegevoegd o.a. op mijn verzoek. Ik ben zelf helemaal gek van deze sport, of eigenlijk combinatie van sporten. En roep jullie hierbij op om het eens te proberen. Het leuke aan adventure racen is het afwisselende karaker, het feit dat je regelmatig weer eens een nieuwe sportdiscipline leert kennen en het allround genieten van sport en natuur. Lekker buiten zijn en eens wat nieuws proberen. Samen met nog een aantal mensen zal ik in ieder geval regelmatig een uitnodiging doen om samen een adventure race discipline te trainen.

Met vriendelijke groet,

Adriaan Mosterman

Voor informatie over adventure racen kijk gerust eens op deze http://www.outoutdoor.nl/120-Wat_is_adventure_racen.html.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Team
Site Admin

Mijn sporten zijn:

BerichtGeplaatst: 23 jul 2010 09:27    Onderwerp: Reageer met citaat

Adriaan, bedankt voor het tippen van deze leuke (voor veel mensen nog onbekende) discipline. In Scandinavische landen zoals Noorwegen en zweden is deze discipline al zeer populair. Volg jij ook al jaren meerdere disciplines (zoals hardlopen, mountainbiken, wandelen e.d.) kijk dan eens naar deze manier van sporten, trainen en wedstrijden. Op de website staan zeer leuke verslagen van deelnemers.

Is jouw interesse geprikkeld of heb je vragen dan kun je die hier op het forum, bij ons of bij Adriaan kwijt.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie     forum index -> Algemeen adventure race Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: