2168 Leden
Nieuw: gisele..
1 sporter en 20 gasten online
 HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   Forum ProfielForum Profiel   Verstuur een prive berichtLog in om je privéberichten te bekijken     RegistreerRegistreer 

Win gratis Damloop 2010 startbewijs!

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie     forum index -> Trimloop / Wedstrijden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Team
Site Admin

Mijn sporten zijn:

BerichtGeplaatst: 19 jul 2010 15:48    Onderwerp: Win gratis Damloop 2010 startbewijs! Reageer met citaat

Loop mee met de gezelligste loop van Nederland!

Wil je dit jaar graag (eens) de Dam tot Damloop meelopen? Voor iedereen die nog geen kaartje heeft kunnen bemachtigen, bieden wij nu de mogelijkheid om toch mee te lopen!

Houd onze website de komende week (weken) goed in de gaten. Dan zullen wij bekend gaan maken hoe je nog aan een startbewijs kunt komen!

In totaal geven wij 3 kaarten weg!

Tot nader bericht.
Team Activetogether.nl
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
Team
Site Admin

Mijn sporten zijn:

BerichtGeplaatst: 26 jul 2010 11:38    Onderwerp: Reageer met citaat

Wil je dit jaar graag (eens) de Dam tot Damloop meelopen? Stuur dan nu jouw mooiste 10, 15/16 of halve marathon ervaring naar ons! Stuur ons een: PB (Privé bericht) Natuurlijk kun je jouw verhaal ook naar ons e-mailen. Om ons een email te sturen klik hier: http://www.activetogether.nlContact

Op 1 september 2010 zullen wij bekend maken wie er een gratis startbewijs voor de Dam tot Damloop hebben gewonnen! In totaal geven wij 3 kaarten weg!
Naar boven
Suzanne73

Mijn sporten zijn:

BerichtGeplaatst: 26 jul 2010 14:01    Onderwerp: Reageer met citaat

Maakt het nog uit hoe lang de ervaring moet zijn? Een aantal regels of een A4?
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Team
Site Admin

Mijn sporten zijn:

BerichtGeplaatst: 26 jul 2010 22:57    Onderwerp: Reageer met citaat

Suzanne73 schreef:
Maakt het nog uit hoe lang de ervaring moet zijn? Een aantal regels of een A4?

Hoi Suzanne73, nee dat maakt niet uit! Als jij ons kan laten genieten van een schitterende ervaring binnen enkele regels, dan zijn wij natuurlijk uiterst benieuwd! Smile

Ps: om je alvast een idee te geven, de hardloop verhalen en ervaringen die wij tot nu toe al hebben ontvangen (!) zijn wel iets langer dan een paar regels en fantastisch om te lezen!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie     forum index -> Trimloop / Wedstrijden Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: