2168 Leden
Nieuw: gisele..
1 sporter en 19 gasten online
 HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   Forum ProfielForum Profiel   Verstuur een prive berichtLog in om je privéberichten te bekijken     RegistreerRegistreer 

Fietstocht Westlandse Molendag

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie     forum index -> Fietsmaatje
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Chica_bull

Mijn sporten zijn:

BerichtGeplaatst: 10 jun 2010 20:17    Onderwerp: Fietstocht Westlandse Molendag Reageer met citaat

Op zaterdag 26 juni wordt de 17e Westlandse Molendag gehouden.

Het is mogelijk de 14 molens van binnen en van buiten te bekijken tijdens een fietstocht van 60 km. Eerder af- of later aanhaken is altijd mogelijk.

In mijn sportgroep De Groene Fietsers heb ik een evenement geplaatst met nadere bijzonderheden. Als je je aanmeldt bij de sportgroep kun je dit evenement bekijken.

Zin om mee te doen? Meldt je aan bij het evenement.

Groet,
Willem,
Rijswijk.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Chica_bull

Mijn sporten zijn:

BerichtGeplaatst: 21 jun 2010 00:07    Onderwerp: nogmaals Fietstocht Westlandse Molendag Reageer met citaat

Het ziet er naar uit dat het zaterdag 26 juni bijna net zo warm wordt als vorig jaar tijdens de Westlandse Molendag fietstocht.

Een mooie gelegenheid om in een rustig tempo het Westland rond te rijden en bij alle molens ruim de tijd te nemen om die te bezichtigen.

Meldt je aan bij het evenement in mijn sportgroep De Groene Fietsers.

Groet,
Willem,
Rijswijk.
Naar boven
Team
Site Admin

Mijn sporten zijn:

BerichtGeplaatst: 21 jun 2010 09:07    Onderwerp: Reageer met citaat

Dag Chica_Bull, wij hebben deze tocht ook als aanrader op Twitter geplaatst! Het weer ziet er goed uit, alvast veel plezier en wij hopen dat er zich nog enkelen bij jou zullen aansluiten Smile

https://twitter.com/activetogether
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
Chica_bull

Mijn sporten zijn:

BerichtGeplaatst: 05 jul 2010 20:28    Onderwerp: Fietstocht Westlandse Molendag Reageer met citaat

Ondanks tijdige vermelding op het forum, in mijn sportgroep en via Twitter, helaas alweer geen deelnemers via ActiveTogether... Rolling Eyes

Maar gelukkig reageerde één van mijn andere fietsmaatjes en hebben we toch samen heerlijk langs een aantal Westlandse molens gefietst. Maar vooral ook bezichtigd, natuurlijk! Surprised

Jammer hoor, jullie hebben wat gemist!
Volgend jaar beter?

Met vriendelijke groet,
Willem.
Naar boven
Mark

Mijn sporten zijn: Wandelen, hardlopen en Fietsen

BerichtGeplaatst: 09 jul 2010 14:50    Onderwerp: Reageer met citaat

Wat een leuke tocht! Jammer dat er geen/zo weinig aanmeldingen waren. Wie weet iets voor volgend jaar? Bij het aandoen van 5 molens krijg je een aandenken?
Naar boven
Chica_bull

Mijn sporten zijn:

BerichtGeplaatst: 17 jul 2010 02:09    Onderwerp: Westlandse Molendag Reageer met citaat

Hallo Mark,

Ja, het is inderdaad een unieke fietstocht. Doordat je elke molen volop kunt bezichtigen, lukt het bijna niet om het hele rondje in één keer te maken, want dat is toch wel zo'n 80 á 90 km. Je komt gewoon in tijdnood! Het is reuze gezellig, want de molenaars zijn zo enthousiast, dat ze je alles willen laten zien en bij elke molen zijn er wel een stel fietsers die blijven plakken. Er is genoeg te zien en bij veel molens kun je ook wat eten en drinken, tot pannekoeken van zelf gemalen meel (puur natuur) voor nog geen euro.

Na 5 molens heb je inderdaad al recht op het aandenken, een zilverkleurige medaille met elk jaar een andere opdruk van één van de molens. Echt een collector's item! Als je in Maassluis begint hoef je nog geen 10 km te fietsen... maar daar gaat het natuurlijk niet om!

Bij 1 molen hielden ze het aantal bezoekers bij. Dat verschilt natuurlijk per molen omdat je zelf je start- en eindpunt kunt bepalen, maar daar waren ruim 250 stempelaars langs geweest.

Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij en ga ik hem ook weer hier aankondigen, maar zet hem maar vast in je agenda: za 25-6-2011.

Met vriendelijke groet,
Willem.

P.S. Team: ik had aangevinkt om gewaarschuwd te worden als er gereageerd is, maar ik heb geen mail/bericht gehad, zag het toevallig als laatste reactie in de forumlijst staan.
Naar boven
Team
Site Admin

Mijn sporten zijn:

BerichtGeplaatst: 19 jul 2010 15:05    Onderwerp: Re: Westlandse Molendag Reageer met citaat

Chica_bull schreef:
P.S. Team: ik had aangevinkt om gewaarschuwd te worden als er gereageerd is, maar ik heb geen mail/bericht gehad, zag het toevallig als laatste reactie in de forumlijst staan.

Dag Willem, Wij hebben van deze vermeldingen ook geen bericht ontvangen, omdat wij niet hadden aan gegeven hiervan op de hoogte gehouden te willen worden (wij lezen standaard alles Smile )

We hebben even gekeken of we dit voor iedereen standaard aan kunnen zetten, voor de onderwerpen waarin hij of zij heeft gereageerd. Dit is (momenteel) niet mogelijk. We gaan er over nadenken of wij dit willen en of dit wenselijk is.

Wel is er een mogelijkheid voor ieder afzonderlijk om dit aan te zetten, wij hebben dit zojuist getest en het werkt netjes zoals het hoort. Na het zetten van een vinkje blijf je op de hoogte wanneer er mensen na jouw reageren. Vanaf dan staat 'abonneren' standaard aan, en zul je reacties ontvangen.

Stap 1: Ga naar je forum profiel. Kun je dit niet vinden, bekijk dan onderaan dit bericht het screenshot.

Stap 2: Helemaal onderaan vind je de volgende keuze: "Breng mij standaard op de hoogte van reacties:"

Deze staat standaard op "Nee". Zet deze dan op "Ja" .

Stap 3: Druk onderaan op "plaats bericht" om je keuze op te slaan.

Nu zal je automatisch een e-mail krijgen als iemand reageert op een onderwerp waarin je gepost hebt!

Succes!

Naar boven
Chica_bull

Mijn sporten zijn:

BerichtGeplaatst: 19 jul 2010 20:35    Onderwerp: reactie op reactie Reageer met citaat

Hoi Team,

Ik heb nog even teruggezocht in mijn mailbox, maar ik heb inderdaad WEL een bericht gehad op 9-7, maar ik heb er gewoon overheen gekeken... Confused
Al mijn vinkjes en ja/nee's staan gewoon goed en het werkt dus, want ook nu kreeg ik weer netjes een mailtje!

Groeten van Willem.
Naar boven
Team
Site Admin

Mijn sporten zijn:

BerichtGeplaatst: 20 jul 2010 00:06    Onderwerp: Reageer met citaat

Fijn dat het werkt en bedankt voor je terugkoppeling!

Nu weer terug On-Topic: Fietstocht Westlandse Molendag.
Naar boven
Mark

Mijn sporten zijn: Wandelen, hardlopen en Fietsen

BerichtGeplaatst: 20 jul 2010 14:40    Onderwerp: Reageer met citaat

Beste Willem, dank voor je reactie. Ik houd de datum in de gaten en zal zeker nog moeten trainen voor de 80-90km. Maar ik begrijp dat een kortere afstand ook mogelijk is?

Een zelf gemalen pannenkoek voor n og geen euro, leuk!

Groet,
Mark.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie     forum index -> Fietsmaatje Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: